Regulamin organizacyjny MOSiW
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Regulamin organizacyjny MOSiW
Akapit nr 1 - brak tytułu
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
MIĘDZYRZECKIEGO OŚRODKA SPORTU I WYPOCZYNKU
W MIĘDZYRZECZU
W MIĘDZYRZECZU
§ 1
- Regulamin organizacyjny Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku w Międzyrzeczu, zwany dalej MOSiW, określa jego wewnętrzną organizację.
- Siedzibą MOSiW jest Międzyrzecz, os. Kasztelańskie 8A.
- Wszelkie pisma do MOSiW należy doręczać (kierować) do jego siedziby.
- W siedzibie MOSiW znajduje się m. in. administracja /symbol A/ tj. sekretariat, gabinet Dyrektora MOSiW oraz dział kadr i płac /symbol KP/. Dział finansowo – księgowy /symbol FK/ znajduje się w odrębnym biurze, os. Kasztelańskie 8B.
- W skład MOSiW wchodzą m.in. następujące obiekty: Hala Widowiskowo-Sportowa w Międzyrzeczu /symbol HWS/, Pływalnia Miejska „Kasztelanka” w Międzyrzeczu /symbol PM/, Stadion Miejski im. dra Adama Szantruczka w Międzyrzeczu /symbol SM/, kąpielisko Ośrodka Wypoczynkowego „Głębokie” /symbol KOW/, Boisko Wielofunkcyjne „Orlik 2012” w Międzyrzeczu /symbol OR/, Boiska wielofunkcyjne w Bobowicku, Bukowcu, Kalsku, Kaławie, Kęszycy Leśnej /symbol BMiejscowość np. BBobowicko, BKalsko itd./.
§ 2
- MOSiW realizuje zadania wynikające ze Statutu oraz zadania zlecone przez Gminę Międzyrzecz w zakresie sportu, wypoczynku i rekreacji. MOSiW zarządza również w imieniu Gminy Międzyrzecz terenami oraz obiektami rekreacyjnymi i sportowymi.
- Warunki, szczegółowe zasady korzystania z poszczególnych obiektów, dni i godziny ich otwarcia określają regulacje wewnętrzne tych obiektów.
§ 3
- Na strukturę organizacyjną MOSiW składają się następujące stanowiska pracy:
- a) Dyrektor
- b) Kierownik ds. obiektów sportowych i wypoczynkowych
- c) Główny księgowy
- d) Starszy inspektor
- e) Księgowy
- f) Kierownik-gospodarz obiektu
- g) Menadżer sportu
- h) Kancelista
- i) Kasjer
- j) Pracownik zaplecza sportowego
- k) Ratownik/Młodszy ratownik
- l) Konserwator
- m) Rzemieślnik-specjalista
- n) Sprzątaczka.
- Podział zadań i obowiązków na poszczególnych stanowiskach ustala Dyrektor MOSiW.
- Strukturę organizacyjną MOSiW określa schemat organizacyjny, który jest załącznikiem nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Do realizacji zadań przewiduje się możliwość tworzenia działów w ramach funkcjonowania MOSiW.
§ 4
- MOSiW kieruje jego Dyrektor.
- Zadania i kompetencje Dyrektora określone są w Statucie MOSIW.
- Dyrektor podpisuje pisma wychodzące na zewnątrz, z tym, że kierownicy obiektów mogą zgodnie z zakresem obowiązków lub po uzgodnieniu z Dyrektorem – podpisywać pisma w sprawach podległych im obiektów.
- W razie nieobecności Dyrektora zastępuje go Kierownik ds. obiektów sportowych i wypoczynkowych lub inny upoważniony pracownik.
§ 5
Do zadań Kierownika ds. obiektów sportowych i wypoczynkowych należy w szczególności:
Do zadań Kierownika ds. obiektów sportowych i wypoczynkowych należy w szczególności:
- kierowanie i nadzór nad działalnością podległych obiektów
- prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych dotyczących podległych obiektów
- kontrola wydatków oraz zakupów bieżących dotyczących podległych obiektów
- utrzymanie bazy technicznej wyznaczonych obiektów
- kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami.
§ 6
- Do zadań Głównego księgowego należy w szczególności:
- a) prowadzenie całości spraw budżetowo-finansowych
- b) dokonywanie kontroli przeprowadzanych operacji gospodarczych
- c) prowadzenie rachunkowości MOSiW zgodnie z obowiązującymi przepisami
- d) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- e) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- f) sporządzanie sprawozdań, rozliczeń MOSiW
- g) nadzór nad przestrzeganiem racjonalnej gospodarki finansowej.
- Główny księgowy wykonuje zadania przy pomocy Księgowego.
§ 7
Do zadań Starszego inspektora należy w szczególności:
Do zadań Starszego inspektora należy w szczególności:
- prowadzenie całości spraw kadrowo-płacowych, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych związanych z pracownikami MOSiW,
- nadzór nad sekretariatem MOSiW,
§ 8
Do zadań Księgowego należy w szczególności:
Do zadań Księgowego należy w szczególności:
- dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych,
- prowadzenie kasy głównej MOSiW,
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji środków trwałych i wyposażenia.
§ 9
Do zadań Kierownika – gospodarza obiektu należy w szczególności:
Do zadań Kierownika – gospodarza obiektu należy w szczególności:
- kierowanie i nadzór nad działalnością podległych obiektów,
- prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych dotyczących podległych obiektów,
- kontrola wydatków oraz zakupów bieżących dotyczących podległych obiektów,
- utrzymanie bazy technicznej wyznaczonych obiektów,
- kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami.
§ 10
Do zadań Menadżera sportu należy w szczególności:
Do zadań Menadżera sportu należy w szczególności:
- koordynacja zajęć sportowych na obiektach sportowych MOSiW,
- sporządzanie kalendarza imprez MOSiW,
- organizacja imprez sportowych.
§ 11
Do zadań Kancelisty należy w szczególności:
Do zadań Kancelisty należy w szczególności:
- obsługa sekretariatu MOSiW,
- prowadzenie spraw administracyjnych,
- przyjmowanie korespondencji.
§ 12
Do zadań Kasjera należy w szczególności:
Do zadań Kasjera należy w szczególności:
- dokonywanie operacji kasowych, zabezpieczenie i przechowywanie gotówki,
- czuwanie nad właściwym przebiegiem operacji kasowych.
§ 13
Do zadań Pracownika zaplecza sportowego należy w szczególności:
Do zadań Pracownika zaplecza sportowego należy w szczególności:
- wykonywanie napraw sprzętu i infrastruktury sportowej będącej w dyspozycji MOSiW,
- czynny udział przy organizacji i realizacji zajęć i imprez sportowo-rekreacyjnych.
§ 14
Do zadań Ratownika/Młodszego ratownika należy w szczególności nadzór nad bezpieczeństwem osób korzystających z pływalni.
§ 15
Do zadań Konserwatora należy w szczególności:
Do zadań Ratownika/Młodszego ratownika należy w szczególności nadzór nad bezpieczeństwem osób korzystających z pływalni.
§ 15
Do zadań Konserwatora należy w szczególności:
- prowadzenie stałej i systematycznej kontroli stanu technicznego w wyznaczonym obiekcie,
- dokonywanie napraw i konserwacji sprzętów i urządzeń.
§ 16
Do zadań Rzemieślnika-specjalisty należy w szczególności:
Do zadań Rzemieślnika-specjalisty należy w szczególności:
- systematyczna kontrola stanu technicznego wyznaczonego obiektu,
- dokonywanie bieżących napraw sprzętów, urządzeń i infrastruktury.
§ 17
Do zadań Sprzątaczki należy w szczególności:
Do zadań Sprzątaczki należy w szczególności:
- utrzymanie czystości i porządku w wyznaczonym obiekcie,
- dokonywanie kontroli obiektu oraz zgłaszanie usterek przełożonemu.
§ 18
Niezależnie od zadań pracowników MOSiW przewidzianych w niniejszym regulaminie organizacyjnym, opracowuje się dla każdego pracownika zakres czynności. Zakres czynności na piśmie przedkłada się pracownikowi.
Niezależnie od zadań pracowników MOSiW przewidzianych w niniejszym regulaminie organizacyjnym, opracowuje się dla każdego pracownika zakres czynności. Zakres czynności na piśmie przedkłada się pracownikowi.
§ 19
- Dyrektor lub upoważniona przez niego osoba przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 9.00 – 12.00.
- Dyrektor lub upoważniona przez niego osoba, gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach 9.00 – 12.00.
- W siedzibie MOSiW przyjmowane są pisemne skargi i wnioski codziennie w godzinach pracy administracji.
§ 20
- Kontrolę zarządczą w MOSiW stanowi ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny, adekwatny, skuteczny i terminowy, we wszystkich jego aspektach funkcjonowania i warunkach działania.
- Celem kontroli zarządczej jest zapewnienie w szczególności:
- a) zgodności działalności z obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi
- b) skuteczności i efektywności działania
- c) wiarygodności sprawozdań, w tym sprawozdań finansowych
- d) ochrony wszystkich rodzajów zasobów
- e) przestrzegania i promowania wartości etycznych i zasad etycznego postępowania
- f) efektywności i skuteczności przepływu informacji
- g) zarządzania ryzykiem.
- System kontroli zarządczej w MOSiW obejmuje:
- a) samokontrolę
- b) kontrolę wewnętrzną
- c) kontrolę zewnętrzną
- d) kontrolę finansową
- e) audyt wewnętrzny z Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
- f) nadzór sprawowany przez kadrę kierowniczą zgodnie z podziałem kompetencji i zadań, Burmistrza Międzyrzecza poprzez upoważnionych pracowników w zakresie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Gminy Międzyrzecz.
- Szczegółowe zasady funkcjonowania kontroli zarządczej określa Dyrektor MOSiW w drodze odrębnego zarządzenia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: MOSiW w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Lisiecka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Lisiecka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-06 11:44:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Lisiecka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-06 12:30:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Lisiecka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-27 13:54:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2991 raz(y) |